Το νέο μας eTwinning πρόγραμμα για τη σχολική χρονιά 2025-2026 είναι εδώ!
Πατώντας στην εικόνα που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθείτε τις δραστηριότητες του προγράμματος στις οποίες συμμετέχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ' τάξης, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Αγγλικης Γλώσσας κ. Μαρία Τσιαμτσιούρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου