Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' και Δ' τάξης κάνουν το πρώτο τους ταξίδι στον κόσμο του eTwinning, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Έλενας Βλάχου και κ. Μαρίας Τσιαμτσιούρη.
Το έργο έχει τίτλο Be inclusive, Become Sustainable! και κεντρικό θέμα την συμπερίληψη και την αειφορία.
Πατώντας στην εικόνα που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθείτε τις δραστηριότητες του προγράμματος.